PHÂN LOẠI ZNS

ZNS là dịch vụ gửi thông báo chăm sóc khách hàng tới các số điện thoại đang sử dụng Zalo.

1. ZNS GIAO DỊCH

2. ZNS CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG

2. ZNS HẬU MÃI

LỢI ÍCH KHI SỬ DỤNG ZNS

NỘI DUNG ĐA DẠNG

Tạo thông báo đa dạng nội dung và định dạng như: Dạng văn bảng, nội dung chứa ảnh, nội dung chứa nút CTA,..

TIẾP CẬN HIỆU QUẢ

Gửi thông báo đến khách hàng một cách chủ động thông qua tệp có sẵn. Chỉ cần khách hàng có số điện thoại sử dụng Zalo không yêu cầu điều kiện follow OA Doanh Nghiệp.

TIẾT KIỆM CHI PHÍ

Chi phí trên một thông báo thành công đến khách hàng là cực kỳ rẽ, giúp tiết kiếm rất nhiều chi phí cho Doanh Nghiệp.

THEO DÕI & TƯƠNG TÁC

Luôn duy trì hộp thoại thông qua tài khoản OA Doanh Nghiệp dễ dàng nắm thông tin khi có khách hàng phản hồi.

300+ DOANH NGHIỆP ĐÃ TIN DÙNG SẢN PHẨM

Đăng ký để được tư vấn trãi nghiệm tính năng ZNS (Zalo Notification Service).

Khách hàng nói gì về PiTEL

Anh Nam
Anh NamGiám đốc công ty BDS Nam Phát Land
Read More
Hệ thống PiTEL Call Center của TEL4VN hay thật, triển khai một cái được ngay. Không lỗi gì đáng kể cả. Tiết kiệm thời gian và công sức ban đầu.
Trần Anh Minh
Trần Anh MinhCEO Công ty TNHH EDU BLUE
Read More
Mình đã làm qua nhiều bên cung cấp dịch vụ Call Center và thấy các bạn support kỹ thuật của TEL4VN rất nhiệt tình, dễ thương, các yêu cầu của mình các bạn chỉnh sửa rất nhanh.
Lâm Bảo Bình
Lâm Bảo BìnhTrưởng phòng kinh doanh công ty ASB
Read More
Tôi đã thay đổi toàn bộ hệ thống Call Center hiện tại sang giải pháp PiTEL Call Center vì chi phí hợp lý, tiết kiệm. Bên cạnh đó chăm sóc khách hàng, hỗ trợ kỹ thuật rất nhiệt tình và nhanh nhẹn.

Doanh nghiệp của bạn cần bài toán chuyên môn?

Nếu Doanh Nghiệp bạn cần giải pháp khác, chi tiết hơn, cần cấu hình riêng cho Doanh Nghiệp của bạn đừng ngần ngại liên hệ với bộ phận chăm sóc khách hàng để được tư vấn miễn phí.

Hoặc để lại thông tin liên hệ

ACCESS TO 95% OF YOUR POTENTIAL CUSTOMERS WITH …

ZALO ZNS (Zalo Notification Service)

Zalo Notification Messaging – Connect Instantly, Starting at Only 200VNĐ

The Top Reasons to Choose Zalo ZNS for Your Business

Key Criteria

Display Capability

Message Length

Pricing

Interaction

Message Sending Speed

CTA

SMS

Simple Text-Only Display

Up to 160 Characters per Message

320 – 820 VND per Message

One-Way (Recipients Cannot Reply)

Dependent on Network Connection

No CTA

ZNS

Send Rich Content in Multiple Formats — Images, PDFs, Videos, CTA Buttons, Tables, and More”

Send Messages Up to 400 Characters

Only from 200 VND per Message

Two-Way (Sender – Recipient)

From 1 Second to 2 Hours

Add CTA Buttons — Drive Customers to Your Website, Social Media, Store, or Hotline

Zalo ZNS — Your Business Advantage

Diverse and Engaging Content

Up to 1,000 Characters, with Easy Integration of Logo, Images, CTA Buttons, etc

Active Engagement

Send Information to Zalo Users Without Requiring Them to Follow the Zalo OA in Advance

Two-Way Communication

Keep the Conversation Going on Your Official Account When Customers Reply

Cost Savings

Competitive, Transparent Pricing — Pay Only for What Really Works

Flexible Conversion

Notified to Use an Alternative Solution if a ZNS Request Fails to Process

 

Data Security

Data Security Ensured Through International-Standard Encryption

Supports Use in Any Industry

Why Choose PiTEL’s ZNS Service?

Support in Template Creation to Expedite Review Process

Simplified Procedures — Complete Registration and Setup in 2–3 Days

Official Zalo Partner with Extensive Experience and In-Depth Understanding of Processes and Platform

24/7 Support to Resolve Any Issues Arising During Deployment, Including Technical or System Errors

Template Submission by Customer, Procedure Management by PITEL

Data Protection According to Global Security Standards

Pricing

Custom ZNS

200đ

ZNS OTP

300đ

ZNS Ratings

200đ

Other ZNS

300đ

FAQ

Minimum character support per ZNS is 250+ accented characters. Each ZNS type may have its own minimum limit
Recipients can reply like a normal chat message. Businesses can receive and respond to user replies for free (according to response command regulations) via the OA chat tool or API commands (technical integration)
ZNS notifications are sent to the phone number linked to the Zalo account, and users who do not follow the OA can still receive the notifications. Note that businesses must register with Zalo in advance regarding the purpose and conditions of sending messages. These registrations must comply with ZNS policies and service regulations

ZNS can be personalized to meet various business notification needs. Currently, we support the following ZNS types:

(1) Account Setup:

  • OTP for creating a new account

  • OTP for password change

  • Notification of account information being complete but not yet verified

  • Notification that account is pending approval

  • Notification of successful account creation

  • Notification of account expiration

(2) Transactions / Purchases:

  • Notification of out-of-stock items or order cancellations

  • Confirmation of successful purchase/transaction

  • Order shipping status updates

  • Estimated delivery date notifications

  • Thank-you messages after successful delivery

  • Reminders for appointments or payment schedules

  • Class schedule or course start notifications for students

  • Notifications of schedule changes (appointments/classes)

  • Medical appointment or follow-up notifications

  • Warranty or repair notifications

(3) Financial Relations:

  • Notification of successful profile creation

  • Notification of approved profile

  • Notification of successful loan disbursement

  • Statement notifications

  • Account balance change notifications

  • Reminders for upcoming interest or principal payments

  • Reminders for overdue payments

  • Notifications of successful interest or principal repayment

Only Pay for Messages That Reach Your Customers — ZNS Charges per Successful Delivery

Experience

Get Exclusive Discounted Pricing with PiTEL ZNS — Boost Your Marketing and Grow Your Business!